'Said Nursi Yaşasaydı, Erdoğan'ı Tebrik Ederdi
Son Güncelleme:
Bediüzzaman Said Nursi'nin talebesi Mehmet Fırıncı 'Said Nursi yaşasaydı Erdoğan'ı tebrik eder ve alkışlardı' dedi.
Bediüzzaman Said Nursi'nin talebesi Mehmet Fırıncı 'Said Nursi yaşasaydı Erdoğan'ı tebrik eder ve alkışlardı' dedi.
Kaynak: Haber7.com