Akademik Personel Kokteylde Buluştu

Son Güncelleme:

Fen Bilimleri Enstitüleri Sempozyumunun açılış programı sonrasında kokteyl gerçekleştiriydi.

Fen Bilimleri Enstitüleri Sempozyumunun açılış programı sonrasında kokteyl gerçekleştiriydi.


Bu yıl Bülent Ecevit Üniversitesi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirilen ve 3-5 Mayıs 2012 tarihleri arasında düzenlenen Fen Bilimleri Enstitüleri Sempozyumunun açılış programı sonrasında kokteyl gerçekleştirildi. BEÜ Rektörü Prof. Dr. Mahmut Özer, yemekhanede düzenlenen kokteylde davetliler ile yakından ilgilendi. - ZONGULDAK

Kaynak: İHA