Aksaray'da Sağlıklı Yaşam Yürüyüşü
Son Güncelleme:
Aksaray’da Halk Sağlığı Müdürlüğü "2014 yılı Sağlıklı Yaşam ve Hareket Yılı" etkinlikleri kapsamında yürüyüş düzenledi.
Aksaray'da Halk Sağlığı Müdürlüğü "2014 yılı Sağlıklı Yaşam ve Hareket Yılı" etkinlikleri kapsamında yürüyüş düzenledi.
Kılıçaslan Parkı'ndaki halk yürüyüşüne Halk Sağlığı Müdürü Dr. Oğuz Keleş, sağlıkçılar ve çok sayıda vatandaş katıldı. Sağlıklı yaşamın önemini anlatan pankartlar taşıyan sağlıkçılar, park içerisindeki yürüyüş parkurunda 1 saat süren yürüyüş yaptı.
Aksaray Halk Sağlığı Müdürü Dr. Oğuz Keleş, yürüyüşün sağlık açısından çok önemli olduğunu belirterek, sağlıklı yaşam için her gün en az bir saat yürünmesi gerektiğini kaydetti. - AKSARAY
Kaynak: İHA