Amasya Bir Kere Daha Lâleleriyle Kucaklaştı

Son Güncelleme:

Şehir merkezinin yeşil alanları lâlelerle renklendi.

Bahar mevsiminin gelişini müjdelediler. Rengârenk ve çeşit çeşit laleler Amasyalıların ruhlarına hitap etmeye başladılar. Kısa ömürleri süresince Amasyamıza renk katacak olan lâleler vatandaşlarımıza ve çocuklarımıza ayrı bir neşe verecek.

Amasya'nın bu sene de lâlelerle kucaklaşmasını değerlendiren Belediye Başkanımız Cafer ÖZDEMİR, "Şehzadeler kentinde Osmanlı kültürünü çağrışım yaptıran lâlelerle halkımızın kucaklaşmasını sağladığımız için bizlere de neşe ve mutluluk vermektedir" dedi

Kaynak: Bültenler