Başbakan Yıldırım: "Enflasyonla Mücadelede Hiçbir Rehavet Yok. Enflasyonla Mücadele Önemli Çünkü...
Son Güncelleme:
Başbakan Yıldırım: "Enflasyonla mücadelede hiçbir rehavet yok. Enflasyonla mücadele önemli çünkü bu, yatırımcının karanını da etkiliyor, vatandaşın ekonomisini de etkiliyor, Dolayısıyla burada dikkatimiz üzerinde olacak.
Başbakan Yıldırım: "Enflasyonla mücadelede hiçbir rehavet yok. Enflasyonla mücadele önemli çünkü bu, yatırımcının karanını da etkiliyor, vatandaşın ekonomisini de etkiliyor, Dolayısıyla burada dikkatimiz üzerinde olacak. Enflasyonun yükselmemesi için alınması gereken anlık tedbirler, orta - uzun vadeli tedbirler alıyoruz, almaya devam edeceğiz."
Kaynak: AA