Başbakan Yıldırım: "Üniversitelerimizin Sayısıyla Gurur Duyuyoruz.
Son Güncelleme:
Başbakan Yıldırım: "Üniversitelerimizin sayısıyla gurur duyuyoruz.
Başbakan Yıldırım: "Üniversitelerimizin sayısıyla gurur duyuyoruz. Üniversite fazla diye bazıları ah-vah ediyor, 'Bu kadar üniversiteye ne gerek var. Üniversitesinin de bir havası var, bu sayıları artırırsanız havası azalıyor' diyenler var. Bunlar memleketin evlatlarına yüksek öğretimi tabiri caizse layık görmeyenlerdir."
Kaynak: AA