Başkan Akkaya Belediye Personeli İle Bayramlaştı
Son Güncelleme:
Burdur Belediye Başkanı Sebahattin Akkaya Belediye personeli ile bayramlaştı.
Halı Sarayı'ndaki bayramlaşma töreninde personele huzur içinde bir bayram geçirmesi dileğinde bulunan Başkan Akkaya "Bir Kurban Bayramı'na daha ulaşmış bulunuyoruz. Sizlere Birlik, beraberlik ve huzur içerisinde ailenizle, çocuklarınızla nice bayramlara ulaşmanızı diliyorum. Hepinizin bayramı mübarek olsun." dedi. Halı Sarayı'ndaki bayramlaşmaya Başkan Yardımcıları Serdar Başgül, Mustafa Özboyacı ile Birim Müdürleri ve memurlar katıldı.
Başkan Akkaya ve yardımcıları daha sonra Fen İşleri Müdürlüğü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü , İtfaiye Müdürlüğü ile Belediye şirketlerinde çalışan personeli de ziyaret ederek bayramlarını kutladı.
Kaynak: Bültenler