Başkan Bayık, Atık Su Tesisinde İnceleme Yaptı

Son Güncelleme:

Hilvan Belediye Başkanı Aslan Ali Bayık, bir süre önce ihalesi gerçekleştirilen atık su tesisinde incelemelerde bulunarak, yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Hilvan Belediye Başkanı Aslan Ali Bayık, bir süre önce ihalesi gerçekleştirilen atık su tesisinde incelemelerde bulunarak, yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı.


Yapılan incelemelerin ardından açıklamada bulunan Belediye Başkanı Bayık, "Daha önce ilçe merkezimizin atık suyu toplanıp, Çimdelli Mahallemizin arka kısmında, açıktan akıyordu. Özellikle yaz aylarında hem sağlık konusunda hem de koku nedeniyle dışarıda yatamıyorlardı. Pis koku ve bulaşıcı hastalıklar konusunda sürekli şikayetler geliyordu. Çimdelli Mahallemizde yapmış olduğumuz tesisin boruları sekiz yüzlük borular ile 2 bin 200 metre boru döşedik. Şuan itibari ile kanalizasyon suları 3 metre yer altından akmaktadır" dedi. - ŞANLIURFA

Kaynak: İHA