Batmanda 57 Sandık Görevlisi Hakkında Açılan Dava Düştü

Son Güncelleme:

7 Haziran 2015 milletvekili seçiminde sandıklarda görev yapan 57 kamu görevlisi hakkında açılan dava, "kovuşturmaya yer olmadığı" kararı ile düştü.

57 kamu görevlisi aklandı

Batmanda, 7 Haziran 2015 seçiminde sandık görevlisi 57 kamu çalışanı hakkında açılan dava, memurların lehine sonuçlandı.

Çeşitli kurumlarda görev yapan 57 memur hakkında merkez ile ilçelerde bulunan bir kısım sandıklarda usulsüzlük yapıldığı iddiasıyla Batman Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından soruşturma başlatılmış ve yapılan soruşturmanın ardından "kovuşturmaya yer olmadığı" şeklinde karar verildiği belirtildi. Batman Gazetesi

Kaynak: Temsilci