Belediyeye İş Makinesi Alındı

Son Güncelleme:

Bahşılı Belediyesi, yeni iş makinesi aldı.

Bahşılı Belediyesi, yeni iş makinesi aldı.


Belediye Başkanı İbrahim Bişkin, gazetecilere yaptığı açıklamada, 135 bin liraya mal olan iş makinesinin ilçe halkının hizmetinde kullanılacağını söyledi.


Belediye olarak yatırımlara devam ettiklerini vurgulayan Bişkin, yakında dört cenaze kapasiteli araçla modern bir itfaiye aracı daha alacaklarını bildirdi.


Muhabir: Ahmet Yaman/ Emrah Yaşar


Yayıncı: Mustafa Yıldız - KIRIKKALE

Kaynak: AA