Camı Kırıp Aracın İçindeki Paraları Çaldılar

Son Güncelleme:

Bursa'da bir araçtan para ve cep telefonu çalındı.

Bursa'da bir araçtan para ve cep telefonu çalındı.


Merkez Osmangazi ilçesi Hamitler Mahallesi'nde meydana gelen olayda, hırsız ya da hırsızlar park halinde bulunan bir aracın kelebek camını kırdı. Bir poşetin içinde bulunan 400 TL ve cep telefonunu alan hırsız kayıplara karıştı. Olay yerine gelen araç sahibi Mustafa Ş. polise haber verdi. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı. - BURSA

Kaynak: İHA