Çankırı'da Mantar Zehirlenmeleri Arttı

Son Güncelleme:

Çankırı'da mantar zehirlenmelerinde artış yaşandığı bildirildi.

Çankırı'da mantar zehirlenmelerinde artış yaşandığı bildirildi.


Çankırı Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğince yapılan yazılı açıklamada, geçen yıl 296 kişinin mantar zehirlenmesi şüphesilye hastanaye başvurduğunu, bu yılın ocak ayından itibaren sayının 824'e yükseldiği belirtildi.


Açıklamada, ocak-nisan ayında 2 kişinin, nisan-haziranda ise 822 kişinin zehirlenme şüphesiyle hastaneye gittiği kaydedildi. - Çankırı

Kaynak: AA