Çankırı'daki Çevre Düzenlemesi Çalışmaları
Son Güncelleme:
Çankırı Belediyesi tarafından çevre düzenlemesi çalışmalarının sürdürüldüğü bildirildi.
Çankırı Belediyesi tarafından çevre düzenlemesi çalışmalarının sürdürüldüğü bildirildi.
Belediye Başkanı İrfan Dinç, gazetecilere yaptığı açıklamada, fuar yolundan Atatürk Anıtı'na kadar olan bölüme 3 bin 200 metre çim serildiğini söyledi.
Şehri yeşillendirmek adına büyük gayretle çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Dinç, "Çankırı değişim ve dönüşüm yaşayan bir kentimiz. Bizler bu yolda her türlü çabayı ve gücü kullanacağız. Yaşanabilir bir şehir için yeşil ve doğayla bütünleşmiş bir kent inşa etmek hedefimizdi" dedi.
Dinç, çiçek dikimine de başlayacaklarını kaydetti. - Çankırı
Kaynak: AA