Çay Ocağını Kundaklayan Şahıs Serbest Kaldı

Son Güncelleme:

Samsun'da eşinin cep telefonuna mesaj çekerek taciz ettiğini iddia ettiği kişinin çay ocağını benzin dökerek yaktığı ileri sürülen şahıs, çıkarıldığı mahkemece serbest bırakıldı.

Samsun'da eşinin cep telefonuna mesaj çekerek taciz ettiğini iddia ettiği kişinin çay ocağını benzin dökerek yaktığı ileri sürülen şahıs, çıkarıldığı mahkemece serbest bırakıldı.


Edinilen bilgiye göre, İlkadım ilçesinin Zafer Mahallesi'nde, M.P.'ye (35) ait çay ocağı dün gece saat 01.00 sıralarında kimliği belirsiz kişi tarafından camından içeri benzin dökülerek ateşe verildi. İtfaiye ekipleri yangına müdahale ederek söndürürken, kundaklama olayıyla ilgili polis soruşturma başlattı. Samsun Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Bürosu ekipleri, yaptıkları araştırma sonucu çay ocağını A.K.'nın (36) yaktığını tespit etti. Olayla ilgili A.K. ve akaryakıt istasyonunda benzin alırken yanında bulunan arkadaşı Z.S. (28) gözaltına alındı. Suçunu itiraf eden A.K.'nın M.P.'nın çay ocağını eşi E.K.'ya (30) cep telefonundan mesaj çekerek taciz ettiği gerekçesiyle yaktığını iddia etti. A.K. ve Z.S., Gazi Polis Merkezi ekiplerine teslim edildi. İfadesine başvurulan Z.S., savcının talimatı doğrultusundan serbest bırakıldı. Sorgusunun tamamlanmasının ardından bugün Samsun Adliyesi'ne sevk edilen A.K., çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. - SAMSUN

Kaynak: İHA