Cumhurbaşkanı Erdoğan: Amerika, ihracatta ikinci, ithalatta beşinci ülke oldu

Son Güncelleme:

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Amerika Birleşik Devletleri'nin Türkiye için son iki yılda en fazla ihracat yapılan ikinci, en fazla ithalat yapılan beşinci ülke olduğunu açıkladı. Bu gelişmeler, Türkiye'nin uluslararası ticaret ilişkilerinde ABD'nin önemini artırdığını göstermektedir.

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Amerika, son 2 senedir en fazla ihracat yaptığımız ikinci, en fazla ithalat yaptığımız beşinci ülke oldu."

Kaynak: AA