Cumhurbaşkanı Erdoğan: "(Fetö'nün Darbe Girişimi Gecesi MİT Yetkilileriyle Temas) Benim İrtibat...
Son Güncelleme:
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "(FETÖ'nün darbe girişimi gecesi MİT yetkilileriyle temas) Benim irtibat kuramayışım, o anda tabii kendilerinin bulunduğu şartlar sebebiyle olabilir.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: "(FETÖ'nün darbe girişimi gecesi MİT yetkilileriyle temas) Benim irtibat kuramayışım, o anda tabii kendilerinin bulunduğu şartlar sebebiyle olabilir. Kendileri de bunu bu şekilde ifade ediyorlar ve kendileri benim koruma müdürüme ulaştılar. Koruma müdürüme ulaşmak suretiyle bazı soruları kendisine, yani 'Bulunduğunuz yerde o anda herhangi bir sıkıntı var mı yok mu?' o tür şeyleri sordular. Tabii gönlüm arzu ederdi ki, keşke o anda, ben istirahatteydim, benim kaldırılmamı, benimle böyle bir görüşme yapmayı isteyebilirdi."
Kaynak: AA