Edirne Belediye Başkanı Gürkan Açıklaması
"Kentimiz için zor ama güzel bir yıl geride kaldı"
Edirne Belediye Başkanı Recep Gürkan, Edirne için zor ama güzel bir yılın geride kaldığını bildirdi.
Gürkan, yeni yıl dolasıyla yayımladığı mesajda, 2015'in tüm insanlığa barış ve kardeşlik getirmesini diledi.
Yepyeni bir yıla girerken, herkesin yüreğinde barış ve kardeşliğe dair umutlar yeşerdiğini aktaran Gürkan, şunları kaydetti:
"Acısı ve tatlısı ile bir yılı daha geride bırakırken, kentimiz için zor ama güzel bir yıl geride kaldı. Edirne Belediye Başkanlığı olarak tüm meclis üyelerimiz, çalışanlarımızla Edirne halkının bizlere layık gördüğü sorumluluğu büyük görevleri yerine getirdik. Tüm ekibimle, halkımıza daha kaliteli hizmet sunabilmeyi ve kentimizi bulunduğu noktadan daha da parlak noktalara çıkartmayı hedefledik. Yine kentimizin başlıca ana sorunlarına çözüm bulma yolunda projelerimizin birçoğunu hayata geçirdik ve birçok projemiz devam etmekte. Demokratik, şeffaf, katılımcı, hesap verebilir bir yönetim anlayışımızla Edirne'nin geleceğe emin adımlarla yürümesini sağlayarak, 'ben değil, biz' olduk." - Edirne