Edirne'de Yaralı Leylek Tedavi Altına Alındı

Son Güncelleme:

Edirne İpsala'da yaralı bulunan leylek, tedavi altına alındı.

Sarıcaali köyünde bir leyleğin uçamadığını fark eden vatandaşlar, durumu  HAYTAP Bölge Temsilcisi Ege Sakin'e bildirdi.

HAYTAP yaban hayatı ekibinin, Doğa Koruma Milli Parklar Edirne Şube müdürlüğü ekiplerine haber vermesi üzerine  bulunduğu yerden alınan leylek, tedavi edilmesi için İstanbul Üniversitesi Veteriner Fakültesine gönderildi.

Sakin, leyleğin tedavi edildikten sonra tekrar doğaya bırakılacağını belirtti.

Leyleğin tüfekle burulduğunu tespit ettiklerini anlatan Sakin, "Dileriz ki, bu leylek bu sezon Trakya'dan alacağımız son yaralı leylek olur. Diğer hayvanların yolu avcılarla kesişmez, güven içinde yavrularını çıkarır ve sağlıklı bir şekilde yeniden göç ederler" dedi.

Kaynak: AA