Elbistan'da Şap Karantinası Sona Erdi

Son Güncelleme:

Elbistan Hayvan Borsası'nda yaklaşık 2 ay önce başlatılan şap karantinası uygulamasının sona erdiği bildirildi.

Elbistan Hayvan Borsası'nda yaklaşık 2 ay önce başlatılan şap karantinası uygulamasının sona erdiği bildirildi.


Elbistan Belediyesi Veteriner İşleri Müdürü Fatih Erbilen, yaptığı açıklamada, Hayvan Borsası'nda bazı büyükbaş hayvanlarda şap hastalığı görülmesiyle başlatılan karantinanın, hastalık riskinin ortadan kalkmasıyla sona erdirildiğini belirtti.


Erbilen, karantinanın kaldırılmasının ardından Hayvan Borsası'nın 14 Ocak Pazartesi açılacağını ve hayvan hareketliliğinin serbest bırakılacağını kaydetti.


Muhabir: Kenan Arayıcı/ Ahmet Caner Baysal


Yayıncı: Sevil Çelik - KAHRAMANMARAŞ

Kaynak: AA