Eleşkirt'te Nüfus Müdürleri Toplantısı
Eleşkirt ilçesinde nüfus müdürleri toplantısı yapıldı.
Kaymakamlık Toplantı Salonu'nda düzenlenen toplantıya, Nüfus ve Vatandaşlık İl Müdür Vekili Nevzat Alpaslan ile ilçe nüfus müdürleri katıldı.
Alpaslan, yaptığı açıklamada, 2 ayda bir düzenledikleri nüfus toplantılarında, il ve ilçelerdeki nüfus müdürlüklerinde ortaya çıkabilecek sorunlar ve çözüm yolları hakkında görüş alışverişinde bulunduklarını söyledi.
Toplantıları dönüşümlü olarak il merkezinde ve ilçelerde yaptıklarını belirten Alpaslan, "4721 sayılı Türk Medeni Kanunu 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanunu, 5901 sayılı Türk Vatandaşlık Kanununda yapılan değişikliklerle adres kayıt sistemi hakkında müdürlerimize bilgi veriyoruz. Amacımız, her müdürlüğümüzde nüfus hizmetleri konusunda ortaya çıkabilecek sorunları yerinde görerek değerlendirmektir" dedi. - Ağrı