Emniyette Trafik İşlemleri Yapılmaya Başlandı

Son Güncelleme:

Darbe girişimi ardından vatandaş girişine kapatılan Emniyet Müdürlüğü yerleşkesi de böylece tekrar açılmış oldu.

Darbe girişimi ardından vatandaş girişine kapatılan Emniyet Müdürlüğü yerleşkesi de böylece tekrar açılmış oldu.


Sabah saatlerinden itibaren yapılan üst aramaları ve kimlik kontrollerinin ardından trafik bürolarında işi olan vatandaşlar binaya alınıyor. Trafik bürolarında vatandaşların ehliyet değiştirme, alkol yüzünden alınan ehliyetlerini geri alma, tesçil gibi işlemleri yapılıyor.

Kaynak: Hürriyet