Futbol: Bölgesel Amatör Lig
Son Güncelleme:
Salihli Belediyespor Teknik Direktörü Hasip Ertürk, yarın kendi evlerinde oynayacakları İscehisarspor maçında, oyuncularından güzel bir oyun ve bunun karşılığı olarak da 3 puan beklediğini söyledi.
Salihli Belediyespor Teknik Direktörü Hasip Ertürk, yarın kendi evlerinde oynayacakları İscehisarspor maçında, oyuncularından güzel bir oyun ve bunun karşılığı olarak da 3 puan beklediğini söyledi.
Ertürk, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bu hafta oynayacakları İscehisarspor maçından da galibiyet elde ederek, zirve yarışındaki mücadelelerini sürdürmek istediklerini ifade etti,
Bugüne kadar kendi sahalarında oynadıkları 5 maçtan 4'ünden galip, bir maçtan ise beraberlikle ayrıldıklarını hatırlatan Ertürk, "Bu önemli bir istikrardır. Bu çıkışımızı bu maç ile sürdürmek istiyoruz. Oyuncularımın morali yerinde. Futbolcularımdan güzel bir oyun ve karşılığında 3 puan bekliyorum" dedi.
Muhabir: Çetin Karabıyık
Yayıncı: Ufuk Kırabalı - MANİSA
Kaynak: AA