Gençlik ve Gelecek" Konulu Seminer
Son Güncelleme:
İl Emniyet Müdürlüğü, Develi Kaymakamlığı ve Develi İlçe Emniyet Müdürlüğü ile ortaklaşa yürütülen proje kapsamında öğrencilere "Gençlik ve Gelecek" konulu seminer verildi.
İl Emniyet Müdürlüğü, Develi Kaymakamlığı ve Develi İlçe Emniyet Müdürlüğü ile ortaklaşa yürütülen proje kapsamında öğrencilere "Gençlik ve Gelecek" konulu seminer verildi.
Develi Belediyesi Mustafa Aksu Kültür Merkezi'nde düzenlenen programa, 9 lisede eğitim gören 3 bin 894 lise öğrencisi katıldı.
Programda, Develi İlçe Emniyet Müdürü Ahmet Sert, öğrencilere hayatta karşılaşabilecekleri tehlikeleri anlatarak, tedbirli olmaları gereken noktaları anlattı. - Kayseri
Kaynak: AA