Görele'de Engellilere Ödes Projesine Kayıt Çağrısı

Son Güncelleme:

Görele Toplum Sağlığı Merkezi Sağlık Grup Başkanı Hasan Özkurt, ilçedeki engellilerin Özürlüler Destek Programı (ÖDES) Projesi'ne kayıt olmaları gerektiğini bildirdi.

Görele Toplum Sağlığı Merkezi Sağlık Grup Başkanı Hasan Özkurt, ilçedeki engellilerin Özürlüler Destek Programı (ÖDES) Projesi'ne kayıt olmaları gerektiğini bildirdi.


Özkurt, AA muhabirine yaptığı açıklamada, proje kapsamında ilçe merkezi, belde ve köylerdeki engellileri tespit ederek engellilere yönelik hizmetlerin verimliliğini artırmaya çalıştıklarını söyledi.


ÖDES projesi kapsamındaki çalışmaların yaklaşık bir ay sonra tamamlanacağını ifade eden Özkurt, "Bu projede görme, zihinsel ve bedensel engellilerin yanı sıra kronik hastalıklara bağlı diyabet, kanser, şeker hastalığı gibi yüzde 30 ve üzeri rapor almış herkesi engelli kapsamına sokuyoruz. Bu kapsamda halkımızın bu projeye daha duyarlı olmalarını bekliyoruz. Ayrıca tüm özürlülerin bu sisteme kayıt olmalarını bekliyoruz" dedi.


Muhabir: Kamil Yılmaz/ Anıl Kuru


Yayıncı: Orhan Topal - GİRESUN

Kaynak: AA