Götze: Hamburg Maçında Biraz Gergindik

Son Güncelleme:

Hamburg maçını değerlendiren Bayern Münih'in 21 yaşındaki oyuncusu, Lasogga'nın golünden sonra biraz panik yaptıklarını itiraf etti.

Bayern Münih'nin genç yıldızı Mario Götze, Bundesliga'daki Hamburg maçında gergin olduğunu belirtti.


Bundesliga'nın 16. haftasında oynanan maçta Bayern, Mandzukic'in ilk golü atmasının ardından ikinci yarının başlarında Götze ile farkı ikiye çıkarmıştı. Normal sürenin dolmasına üç dakika kala Hamburg'un Lasogga ile farkı bire indirmesinin ardından Shaqiri, maçın skorunu 3-1 olarak belirlemişti.


Bundesliga'nın resmi internet sitesine konuşan Götze, "Derin savunma yapan Hamburg'a karşı oynamak kolay değildi. İlk gol bizim için çok önemliydi." şeklinde konuştu.


Hamburg'un golünün takımda gerginlik yarattığını ifade eden Alman futbolcu, "Onların golü atmasının ardından biraz gerildik. Ama skordan oldukça mutlu olduğumuzu düşünüyorum." ifadelerini kullandı.


21 yaşındaki oyuncu, Dünya Kupası'ndan da, "Hiçbirimiz Dünya Kupası'nda bulunmadık. Turnuvayı sabırsızlıkla bekliyoruz ve yapabileceğimizin en iyisini yapmak istiyoruz." sözleriyle bahsetti.

Kaynak: Goal.Com