Half-Life 3, Open World Olarak 2014'te mi Geliyor?
Oyun dünyasında atom bombası etkisi yaratacak iddialar bunlar
Mahmut Saral - - Dünyanın en büyük FPS serilerinden bir tanesi olan Half-Life, uzun süredir sessizliğini koruyor. Bu süreçte birçok söylenti haber yayılsa da, hiçbiri doğrulanmadı, her defasında Valve'dan yalanlama geldi. Şimdiki haberimiz de yine söylenti boyutunda, ancak heyecan verici gerçekten.
Valve'a yakın olduğu bildirilen bir kaynağın belirttiğine göre, Half-Life 3'ün gelişim sürecinde farklı adımların atılması kararlaştırılmış. Sıradaki oyun için şimdiye kadar yapılan çalışmalardan hoşnut kalınmadığından, Half-Life 3'ün açık dünya (Open World) tarzda geliştirilmeye başlandığı, görevler (Yan görevler büyük ihtimalle) ve NPC'lerin olacağı (Muhtemelen konuşabileceğiz ve bilgi alabileceğiz), bir takım RPG öğelerinin de oyunda yer alacağı belirtilmiş.
Tabii tüm bu bilgiler, söylenti boyutunda. Valve'dan gelen resmi bir açıklama yok. Eğer bunlar doğru çıkarsa, Valve'ın çizgisel ve senaryo üzerinde işleyen Half-Life serisi, bu yeni üyeyle oyunculara daha fazla seçim sunabilecek. Lakin, bu durum oyuncuları memnun eder mi, bunu henüz bilemeyiz...
Bu arada, geliştirilen oyunun Episode Three olmadığı, Half-Life 3 olduğu ve 2013 yılından sonra bizlerle olabileceği belirtilmiş.
Bakalım Valve'dan konu hakkında bir açıklama gelecek mi? Gordon ile level kasmak ister misiniz?
Mahmut Saral - Teknokulis : http://www.teknokulis.com