Her yıl bir denizaltı hizmete girecek

Son Güncelleme:

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "2022'den itibaren her yıl bir denizaltımız daha hizmete girecektir.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "2022'den itibaren her yıl bir denizaltımız daha hizmete girecektir. 2027 yılında, 6 denizaltımızın tamamı da Deniz Kuvvetlerimizin emrinde hizmet vermeye başlayacaktır." dedi.

Kaynak: Dunya.com