İdil Kaymakamı İl Birincilerini Kabul Etti
Şırnak Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen futbol, basketbol ve masa tenisi spor müsabakalarında il bazında başarı gösteren öğrenciler, İdil ilçe Kaymakamı Mustafa İmamoğlu tarafından ödüllendirildi.
Şırnak Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen futbol, basketbol ve masa tenisi spor müsabakalarında il bazında başarı gösteren öğrenciler, İdil ilçe Kaymakamı Mustafa İmamoğlu tarafından ödüllendirildi.
Kaymakam İmamoğlu, İlçe Milli Eğitim Müdürü Adnan Gezer ve Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Hüseyin Üzüm, Cumhuriyet İlköğretim Okulu, Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu ve İdil Lisesinde okuyan başarılı öğrencileri okul müdürleri ve antrenörleri ile birlikte kabul ederek kendilerini göstermiş oldukları başarıdan dolayı tebrik etti ve başarılarının devamını diledi. Kaymakam İmamoğlu, sporun insan sağlığı için önemini ifade ederek öğrencilerin ildeki spor müsabakalarında gösterdikleri başarının
aynısını derslerinde de göstermeleri gerektiğini vurguladı. Bölge şampiyonasına katılacak takımlara başarılar dileyen Kaymakam İmamoğlu, gençlerin spor etkinliklerine katılmaları için gereken desteği vermeye devam edeceklerini söyleyerek öğrencilere ödüllerini verdi. - ŞIRNAK