İmam Hatip Ortaokulu İçin Protokol İmzalandı
Son Güncelleme:
Bayburt Belediyesi'nce tahsis edilen araziye yapılacak 16 derslikli İmam Hatip Ortaokulu'nun protokolü imzalandı.
Bayburt Belediyesi'nce tahsis edilen araziye yapılacak 16 derslikli İmam Hatip Ortaokulu'nun protokolü imzalandı.
Valilik makamında düzenlenen törende, Vali Hasan İpek, Belediye Başkanı Hacı Ali Polat ve Milli Eğitim Müdürü Seydi Doğan protokolü imzaladı.
Vali İpek, arsası Bayburt Belediyesi tarafından tahsis edilen 16 derslikli İmam Hatip Ortaokulu'nun 2013 yılı yatırım programına alındığını belirterek,
"Toplam inşaat alanı 4 bin 469 metrekaredir. Okulun yapımına 2013 yılında başlayıp 2014 yılında tamamlanarak eğitim ve öğretime açılması planlanmaktadır" dedi. - BAYBURT
Kaynak: AA