İzmek'in Dönem Sonu Sergisi Açıldı
Son Güncelleme:
(İZMEK) dönem sonu sergisi açıldı.
İzmit Belediyesi Meslek Edindirme Kurslarının
(İZMEK) dönem sonu sergisi açıldı.
Yunus Emre Kültür Merkezi'ndeki açılışta konuşan İzmit Belediye Başkanı Nevzat Doğan, İZMEK'in adeta halk üniversitesine dönüştüğünü belirterek, kurslardan mezun olanların bir çoğunun iş bulduğunu, bazılarının da kendi işini kurduğunu söyledi.
Kurs bitirme belgelerinin dağıtılmasının ardından kursiyerlerin defilesi sunuldu.
İZMEK'e bağlı 37 kurs merkezinde, 72 farklı branşta 8 ay eğitim gören yaklaşık 7 bin 500 kursiyerin eserlerinden oluşan sergi, bir ay açık kalacak.
Muhabir: Necdet Doğruyol
Yayıncı: Murat Paksoy - KOCAELİ
Kaynak: AA