Karaisalı'da Spor Merkezi Açıldı
Adana'nın Karaisalı ilçesinde hayırsever vatandaşlar katkılarıyla yaptırılan spor merkezi, hizmete açıldı.
Adana'nın Karaisalı ilçesinde hayırsever vatandaşlar katkılarıyla yaptırılan spor merkezi, hizmete açıldı.
Spor merkezinin açılışında konuşan Karaisalı Kaymakam Hidayet Sarı, "Spor tüm insanlık açısından önemlidir.İlçemizde sosyal faaliyet alanlarının azlığından yakınıp şehir merkezine gidiş-geliş yapan kurum amirlerimizin ve kamu çalışanlarının yapmış olduğu yakınmalar vardı. Açılışını Spor Merkezi ve Öğretmen Evinin bu sosyal faaliyet eksikliklerini bir nebze olsun giderecek ve ilçe nüfusunun ilçemizde kalmasında önemli olacaktır" dedi.
Sarı, spor merkezinin yapımında hiçbir kamu kaynağını kullanmadıklarını, spor aletlerinin finansmanının tamamının taşıma ve yemek şirketleri tarafında karşılandığını söyledi.
Hidayet Sarı, spor merkezinde bayanlarında spor yapabilmesi için gün içinde belli saatler ayrılacağını ve ayrıca abonelik sisteminin yapılacağını da ifade etti. - ADANA