Karapınar Aydoğanlar Myo'da 18. Mezuniyet Programı

Son Güncelleme:

Selçuk Üniversitesi (SÜ) Karapınar Aydoğanlar Meslek Yüksekokulu'nda (MYO) 18.dönem mezuniyet töreni yapıldı.

Selçuk Üniversitesi (SÜ) Karapınar Aydoğanlar Meslek Yüksekokulu'nda (MYO) 18. dönem mezuniyet töreni yapıldı.


Okul bahçesinde gerçekleştirilen törende konuşan, Karapınar Aydoğanlar MYO Müdürü Alp Önder Yıldız, öğrencilerden ayrılmanın hüznünü yaşadıklarını belirtti.


Yıldız, 2 yıl boyunca öğrencilerine iyi bir eğitim verdiklerini ifade ederek, "Öğrencilerimizin, başarılı olacaklarına inanıyorum. Onları mezun etmenin sevincini yaşıyoruz" dedi.


Karapınar Belediye Başkanı Mehmet Mugayıtoğlu ise insan hayatında bazı özel anların olduğunu, bunların başında da öğrencilik hayatının geldiğini söyledi.


Bölüm birincilerine, okula katkıda bulunan Karapınar Kaymakamı Ramazan Yıldırım ve Mugayıtoğlu'na plaket verildi.


Programa, Garnizon Komutanı Topçu Albay Ali Ayhan Kızıl, Karapınar Emniyet Müdürü Sadettin Aksoy, siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşlarının başkanları, öğrenci ve veliler katıldı.


Muhabir : Mithat Korkusuz


Yayıncı : Murat Aslan - KONYA

Kaynak: AA