Kastamonu'da İtfaiye Haftasına Özel Yangın Tatbikatı
Son Güncelleme:
Kastamonu'da, İtfaiye Haftası kutlamaları kapsamında yangın tatbikatı yapıldı.
Kastamonu'da "İtfaiye Haftası" kutlamaları kapsamında yangın tatbikatı yaptı.
İtfaiye Müdürü Ahmet Uslu, müdürlük bahçesinde yapılan etkinlikte yaptığı konuşmada, itfaiyecilerin, can ve mal güvenliğini sağlamak için 7 gün 24 saat görevlerinin başında bulunduklarını söyledi.
Uslu, itfaiyecilerin her türlü afetlerde kendi canlarını ortaya koyarak görevlerini yaptıklarını kaydetti.
Yangın söndürme tatbikatı yapılan etkinliğe, Belediye Başkanı Turhan Topçuoğlu, Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Çağılcı ve çok sayıda itfaiye personeli katıldı. - Kastamonu
Kaynak: AA