Kayapınar Belediyesinde Kadın Birimi Oluşturuldu
Son Güncelleme:
Kayapınar Belediyesinde 13 kişiden oluşan kadın birimi oluşturuldu.
Kayapınar Belediyesi'nde 13 kişiden oluşan kadın birimi oluşturuldu.
Belediye Meclis Salonu'nda Kayapınar Belediyesi Başkanı Fatma Arşimet'in katılımıyla tüm birimlerde çalışan kadın çalışanların katıldığı bir toplantı gerçekleştirildi.
Yapılan toplantıda, tüm birimlerdeki kadın temsilcilerinden oluşan 13 kişilik kadın birimi, belediyenin yapacağı tüm çalışma ve uygulamalarda görüş ve öneri sunacağı kararlaştırıldı. - Diyarbakır
Kaynak: AA