Kaymakam Atmaca'dan, Doğruca'ya Veda Yemeği
Son Güncelleme:
Fatsa Kaymakamı Bekir Atmaca, emekliye ayrılan İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ahmet Doğruca onuruna veda yemeği düzenledi.
Fatsa Kaymakamı Bekir Atmaca, emekliye ayrılan İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ahmet Doğruca onuruna veda yemeği düzenledi.
Fatsa Spor Kompleksinde gerçekleştirilen yemekte konuşan Atmaca, Doğruca'ya emeklilik hayatında başarılar diledi.
Ahmet Doğruca'nın görev süresi içinde başarılı çalışmalara imza attığını ifade eden Atmaca, "Kendisi uzun yıllar çiftçilerimize yönelik önemli çalışmalar yapmıştır. Özellikle üreticilerimizin mantar, kivi ve alabalık gibi alternatif ürünler yetiştirmelerinde önemli gayretleri olmuştur" ifadelerini kullandı.
Ahmet Doğruca ise Kaymakam Atmaca'ya kendisi adına düzenlediği veda yemeğinden dolayı teşekkür etti. - ORDU
Kaynak: AA