Kbü'de Keman ve Piyano Resitali

Son Güncelleme:

Karabük Üniversitesi'nde (KBÜ) keman ve piyano resitali gerçekleştirildi.Prof.Dr.Bektaş Açıkgöz Konferans Salonu'nda Safranbolu Kaymakamlığı ve Safranbolu İMKB Güzel Sanatlar Lisesi'nin katkılarıyla gerçekleştirilen resitalde Özgül Gök Pekcan ve...

Karabük Üniversitesi'nde (KBÜ) keman ve piyano resitali gerçekleştirildi.


Prof. Dr. Bektaş Açıkgöz Konferans Salonu'nda Safranbolu Kaymakamlığı ve Safranbolu İMKB Güzel Sanatlar Lisesi'nin katkılarıyla gerçekleştirilen resitalde Özgül Gök Pekcan ve Önal Çubukçu, Türk ve dünya bestecilerinin sevilen eserleriyle dinleyicilerin karşısına çıktı.


Safranbolu Kaymakamı Gökhan Azcan, resitalin sonunda yaptığı konuşmada, çok değerli eserleri kendilerine başarılı bir şekilde aktaran sanatçılara çok teşekkür ettiğini, bu etkinliklerin devamının geleceğini kaydetti.


Resitale, Karabük Vali Vekili Şevket Aksoy ve çok sayıda müzik sever katıldı.


Muhabir: Faik Erez-Ahmet Özler


Yayıncı: Ebubekir Gülüm - KARABÜK

Kaynak: AA