Kitap Okumaya Dikkat Çekmek İçin Yürüdüler
Son Güncelleme:
Kahta ilçesinde bir grup lise öğrencisi, kitap okumaya dikkat çekmek amacıyla yürüyüş yaptı.
Kahta ilçesinde bir grup lise öğrencisi, kitap okumaya dikkat çekmek amacıyla yürüyüş yaptı.
Kahta Mesleki Eğitim ve Teknik Merkezi Lisesi öğretmen ve öğrencileri kitap okumayla ilgili farkındalık oluşturmak için okul bahçesinde toplanarak ilçenin caddelerinde yürüdü.
Ellerindeki "Ben Okuyorum Sende Oku, Okumak Sevgidir, Okumak Cehaletin Düşmanıdır, " yazan pankartları taşıyan ve ıslık çalan öğrencilere vatandaşlar da destek verdi.
Öğretmen Nevzat Güzel, yaptığı açıklamada, vatandaşlara kitap okumanın önemini anlatmaya çalıştıklarını söyledi.
Kaynak: AA