Lapseki'de 17. Plaj Voleybolu Turnuvası

Son Güncelleme:

Lapseki Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Cihat Gündüz, 17.Plaj Voleybolu Turnuvası'na katılan sporculara yemek verdi.

Lapseki Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Cihat Gündüz, 17. Plaj Voleybolu Turnuvası'na katılan sporculara yemek verdi.


Yemeğe, sporcuların yanı sıra, hakem heyeti, Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Kocabaş da katıldı.


Gündüz, 17 yıldır düzenlenen turnuvaya katılımın her yıl artığını belirterek, "Turnuvanın son gününde sporcu kardeşlerimizle bir araya gelmek istedik. Çünkü onlar gittikleri yerlerde ilçemizi anlatacak" dedi.


Muhabir: Ercan Özçetin/ Mehmet Bayer


Yayıncı: Haluk Yüksel - ÇANAKKALE

Kaynak: AA