Mantar Yiyen 2 Kişi Zehirlendi

Son Güncelleme:

Develi'de araziden topladıkları mantarlardan yiyen 2 kişi zehirlendi.

Develi'de araziden topladıkları mantarlardan yiyen 2 kişi zehirlendi.


Edinilen bilgiye göre, Öksüt köyünde I.U. ve H.U, araziden topladıkları mantarları pişirip, yedi.


Bir süre sonra baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle Develi Devlet Hastanesi'ne gelen iki kişinin mantardan zehirlendiği belirlendi.


Tedavileri tamamlanan iki kişi, taburcu edildi.


Muhabir: Sercan Küçükşahin


Yayıncı: Mustafa Yıldız - KAYSERİ

Kaynak: AA