Mardin'de Mevsimlik Çiçek Ekimine Başlandı
Son Güncelleme:
Mardin Büyükşehir Belediyesi tarafından mevsimlik çiçekler kentin çeşitli noktalarına ekiliyor.
Mardin Büyükşehir Belediyesi tarafından mevsimlik çiçekler kentin çeşitli noktalarına ekiliyor.
Belediyeden yapılan açıklamada, Belediyenin yetiştirdiği mevsimlik çiçeklerin, kentin çeşitli noktalarına ekilmeye başlandığı belirtildi.
Vali Ozan Caddesi, Kızıltepe Kavşağında bulunan Saat Kulesindeki orta refüje, Atatürk Bulvarına, Ağız ve Diş Sağlığı Hastanenin önündeki orta reflüje ve Büyükşehir Belediyesinin karşısına, kadife, kedi tırnağı ve alisyon çiçeklerinin mevsimlik ekimlerine başlandığı bildirildi.
Açıklamada, kenti yeşillendirmek amacıyla çalışmalarının devam edeceği kaydedildi.
Kaynak: AA