Nijerya Polis İşleri Bakanı Kovid-19 şüphesiyle kendini karantinaya aldı

Son Güncelleme:

Nijerya Polis İşleri Bakanı Muhammad Dingyadi, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalanan Nijerya Dışişleri Bakanı Geoffrey Onyeama ile temas kurduğu gerekçesiyle kendini karantinaya aldı.

Nijerya Polis İşleri Bakanı Muhammad Dingyadi, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) yakalanan Nijerya Dışişleri Bakanı Geoffrey Onyeama ile temas kurduğu gerekçesiyle kendini karantinaya aldı.


Ulusal basında çıkan haberlere göre, Polis İşleri Bakanlığı Sözcüsü Seyi Odutayo, yaptığı açıklamada, Dingyadi'nin geçen hafta Kovid-19 testi pozitif çıkan Dışişleri Bakanı Onyeama ile görüştüğünü belirtti.


Odutayo, Dingyadi'ye yapılan ilk Kovid-19 testinin negatif çıktığını kaydederek, Kovid-19'un protokollerine göre kendini karantinaya aldığını ve daha sonra yeniden testi yaptıracağını söyledi.


Dışişleri Bakanı Geoffrey Onyeama, geçen hafta Twitter hesabından yaptığı açıklamada, kendisine yapılan dördüncü Kovid-19 testinin pozitif çıktığını duyurmuştu.


Nijerya'da şimdiye kadar 37 bin 801 Kovid-19 vakası görüldü, 805 kişi virüs nedeniyle hayatını kaybetti.

Kaynak: AA