Öğrencilerden Oyuncak Toplama Kampanyası

Son Güncelleme:

İnebolu Kız Teknik ve Meslek Lisesi Uygulama Anaokulu öğrencileri, oyuncak toplama kampanyası başlattı.

Anasınıfı öğretmeni Tuba Bingül Mahmutoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Tüm Çocuklar Gülsün" adıyla başlattıkları kampanyanın 23 Nisan'a kadar devam etmesinin planlandığını ifade etti.

Mahmutoğlu, "Bu kampanyayla oyuncak bulamayan köy çocuklarımızı 23 Nisan'da sevindirmeyi amaçlıyoruz. Tüm halkımızın desteğini bekliyoruz." dedi. - Kastamonu

Kaynak: AA