Öğrencilerden Trafik Haftası Yürüyüşü

Son Güncelleme:

Salihli İlkokulu öğrencileri, 6-12 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Karayolları Trafik Haftası nedeniyle bir dizi etkinliğe imza attı.

Salihli İlkokulu öğrencileri, 6-12 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Karayolları Trafik Haftası nedeniyle bir dizi etkinliğe imza attı.


Öğrenciler, Trafik Haftası etkinlikleri kapsamında "Sevgi Yürüyüşü" etkinliği düzenledi. Toplum hizmeti çalışmaları kapsamında 5. sınıf öğrencileri sınıf öğretmenleri Melike Başgönül ile birlikte şehir merkezinde kendi hazırladıkları dövizlerle yürüyüşlerini gerçekleştirdiler. "Trafikte hız kurallarına uyun", "Aşırı hız sizi çok uzaklara götürür", "Kurallarda hayat var", Hayatımız en büyük hazinedir", "Trafik canavarı olma" gibi farklı mesajlar içeren dövizler açan öğrenciler, hazırlanan trafik magnetlerini de şehrin farklı noktalarında dağıttılar. - MANİSA

Kaynak: İHA