Öğretmenlerden Vali Tapsız'a Ziyaret
Son Güncelleme:
İl Milli Eğitim Müdürü Abdurahman Sevgili ve beraberindeki öğretmenler, Vali Süleyman Tapsız’ı makamında ziyaret etti.
İl Milli Eğitim Müdürü Abdurahman Sevgili ve beraberindeki öğretmenler, Vali Süleyman Tapsız'ı makamında ziyaret etti.
İl Milli Eğitim Müdürü Abdurahman Sevgili ve beraberindeki heyet, Öğretmenler günü etkinlikleri kapsamında Vali Süleyman Tapsız'a nezaket ziyaretinde bulundu. Vali Tapsız, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Öğretmenler gününde tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyor, cesaretini ve özgüvenini hiçbir zaman yitirmeyen fedakar ve onurlu, eğitmeyi ve öğretmeyi bir ideal olarak benimseyip, ülkemizi çağdaş medeniyet seviyesine çıkarma gayreti içerisinde olan öğretmenlerimize, bu vesileyle bir kez daha sonsuz şükranlarımı sunuyorum" dedi.
Öğretmenler de destekleri nedeniyle Vali Tapsız'a teşekkür etti. - KİLİS
Kaynak: İHA