Oklahoma'daki Hortumlarda 13 Kişi Daha Öldü

Son Güncelleme:

ABD'nin Oklahoma eyaletindeki hortumlarda 13 kişi daha öldü, böylece ölü sayısı 37'ye yükseldi.

Yetkililer, eyalette 2 hafta aradan sonra tekrar etkili olan hortumlarda 4'ü çocuk 13 kişinin yaşamını yitirdiğini açıklayarak 5'i çocuk 7 kişinin de kayıp olduğunu belirtti. Hastanelerde çok sayıda yaralının tedavi altına alındığı kaydedildi.


Oklahoma'da 10 gün önce meydana gelen hortumlarda 24 kişinin hayatını kaybetmiş, yaklaşık 12 bin ev hasar görmüştü. - Ankara

Kaynak: AA