Okul İnşaatından Düşen İşçi Hastanelik Oldu
Son Güncelleme:
Samsun’da çalıştığı okulun inşaatından düşen işçi hastanelik oldu.
Samsun'da çalıştığı okulun inşaatından düşen işçi hastanelik oldu.
Olay, İlkadım ilçesi Kuşçulu Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, özel bir okulun inşaatında çalışan Ersin A.(35), kalıp dökma çalışması sırasında yaklaşık 3 metrelik mesafeden yere düştü. Yaralanan Ersin A., 112 Acil servis ekipleri tarafından ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Jandarma olayla ilgili soruşturma başlattı. - SAMSUN
Kaynak: İHA