Ordu'da Denize Giren 3 Kişi Boğulma Tehlikesi Geçirdi

Son Güncelleme:

ORDU'nun Fatsa ilçesinde, denize giren 3 kişi boğulma tehlikesi geçirdi.

ORDU'nun Fatsa ilçesinde, denize giren 3 kişi boğulma tehlikesi geçirdi. Hastaneye kaldırılan 3 kişinin hayati tehlikesi sürüyor.


Olay, Fatsa ilçesi Dolunay Mahallesi Çamlık mevkiinde meydana geldi. Bilal Sarmak (34), Kübra Sarmak (14) ve Elif Sarmak (21) denize girdi. Akıntıya kapılan 3 kişi, bir anda suda çırpınmaya başladı. Çevredekilerin yardımıyla denizden çıkarılan 3 kişi, ihbar üzerine olay yerine gelen  ambulanslarla Fatsa Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedaviye alınan 3 kişinin hayati tehlikesinin bulunduğu belirtildi.


- Ordu

Kaynak: DHA