Otomobilin Çarptığı Köpeğe Şefkat Eli
Son Güncelleme:
Kastamonu'nun Hanönü ilçesinde otomobilin çarpması nedeniyle yaralanan köpeğe Kastamonu Belediyesi sahip çıktı.
Hanönü ilçesinde otomobilin çarpması nedeniyle yaralanan köpeğe Kastamonu Belediyesi sahip çıktı.
Vatandaşların karayolunda yaralı bir köpek görmesi üzerine haber verdiği Hanönü Belediyesi yetkilileri, Kastamonu Belediyesinden yardım istedi.
Kastamonu Belediyesinden gelen ekip, tedavisi için yaralı köpeği kent merkezine götürdü.
Belediyede görevli veteriner hekim Hatice Özbay, bacaklarında kırıklar olduğu tahmin edilen köpeğin tedavi edildikten sonra salınacağını kaydetti. - Kastamonu
Kaynak: AA