Özyeğin Üniversitesi Yat Takımı Şampiyon Oldu

Son Güncelleme:

Moda Deniz Kulübünün düzenlediği, 3 etaptan oluşan Üniversitelerarası Yat Yarışmasının şampiyonu Özyeğin Üniversitesi Yat Takımı oldu.

Moda Deniz Kulübü'nün düzenlediği 3 etaptan oluşan Üniversitelerarası Yat Yarışması'nın 3. Etabı, 9 Kasım Cumartesi günü Kalamış'ta gerçekleştirildi. İlk ve ikinci etapları geçtiğimiz Temmuz ve Ağustos aylarında gerçekleşen ve toplam 8 üniversite yat takımının katıldığı yarışmanın şampiyonu Özyeğin Üniversitesi Yat Takımı oldu.

Özyeğin Üniversitesi, Sabancı Üniversitesi, Bahçeşehir Üniversitesi, Yeditepe Üniversitesi, Boğaziçi Üniversitesi, İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ), Anadolu Üniversitesi ve Marmara olmak üzere toplam 8 üniversitenin Temmuz ayından bu yana süren mücadeleleri 9 Kasım Cumartesi günü Moda Deniz Kulübü'nde gerçekleşen 3. etapla son buldu. Toplam 8 puanla Sabancı Üniversitesi üçüncü, 5 puanla İTÜ ikinci olurken, 4 puanla Özyeğin Üniversitesi şampiyon olarak büyük kupayı kazandı.

Moda Deniz Kulübü' nün ev sahipliğinde yapılan yarışmalar Benetau 25 Platu sınıfı 4' er kişilik teknelerde yapıldı.

Şampiyonaya katılan takımlar Kasım ayı sonunda yapılacak özel bir törenle kupalarını alacak.

Kaynak: Bültenler