Pakistan'da "Çaşma-3" Nükleer Santrali Faaliyete Başladı

Son Güncelleme:

Pakistan Başbakanı Navaz Şerif, 340 megavat güce sahip "Çaşma-3" nükleer enerji santralinin açılışını yaptı.

Pakistan Başbakanı Navaz Şerif, 340 megavat güce sahip "Çaşma-3" nükleer enerji santralinin açılışını yaptı.


Pakistan Radyosu'ndaki habere göre, Başbakan Şerif, nükleer enerji santralinin açılışında yaptığı konuşmada, ülkedeki elektrik kesintilerini 2018 sonuna kadar sona erdirmeyi hedeflediklerini belirterek 2030'da ise toplam 8 bin 800 megavat enerji üretmeyi amaçladıklarını söyledi.


"Çaşma-3" projesi Çin ile ortak yürütüldü.

Kaynak: AA